Forum | Chat | Agenda’s | Clubs | Kennismaking | Spelletjes | Fotoalbums | Schoonheidsverkiezingen Gebruikerslijst Radio
In referentie zetten Startpagina maken   
Mijn profiel
Dialoog
Activiteiten
Nuttig
Informatie
De diensten
Taal
Reclame
    new
RC-WERELD.com » Clubs » Forums van de clubs » Liebe=Love » Bitte Helft Mir!!!!!!!! DANKE!
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina: Vorige    1, 2  
Thema afdrukken
Auteur Bericht
angel-alina
Meester
Meester

Hoev-heid punten: 2160

BerichtGeplaatst: 06 Jan. 2008 21:51
   Onderwerp: Bitte Helft Mir!!!!!!!! DANKE!
  Reageren met citaat    Het bericht afdrukken

haha wie hässlich dieses mädchen is jaa xD .. was sie sich ausdenkt xD merlin würde nie im leben was von ihr wollen haha xD .. nur weil sie keine leute in der realen welt anlügen kann,weil alle die wahrheit wissen,lügt sie die leute im internet an haha wie armselig xD in war mit ihr in einer klasse zu dieser zeit xD .. und glaubt mir dieses mädchen erzählt schon scheiße nur wenn sie denn mundwinkel einbischen aufmacht xD .. sie hat das grundschulleben von vielen menschen in unserer klasse ruiniert diese fette sau .. wie verzweifelt muss man denn sein um so eine kacke ins internet zu schreiben xD ? .. naja ich wollte euch hier nur aufklären ^^ .. und jenny du fettes stück scheiiße ich hasse dich überalles .. icon_lol.gif
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Gastenboek De agenda van de gebruiker lezen
an4ik2006
Gezellig
Gezellig

Hoev-heid punten: 61

BerichtGeplaatst: 01 Feb. 2008 10:06

und wieso hast du dich von den getrennt??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Gastenboek De agenda van de gebruiker lezen Het fotoalbum van de gebruiker kijken
Catlady69
Vastå klant
Vastå klant

Hoev-heid punten: 408

BerichtGeplaatst: 18 Jun. 2008 11:02

alder ich hasse so was!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Gastenboek Het fotoalbum van de gebruiker kijken
wienerin
Meester
Meester

Hoev-heid punten: 3036

BerichtGeplaatst: 18 Jun. 2008 16:03

Ahhhhhh,war sie nicht mal mit ihm zusammen,oder verstehe ich was falsch???? icon_rolleyes.gif
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Gastenboek De enquête van de gebruiker vanuit afdeling kennismaking kijken De club van de gebruiker ingaan De agenda van de gebruiker lezen Het fotoalbum van de gebruiker kijken
Nieuw onderwerp plaatsen    Reageren Tijden zijn in GMT + 1
RC-WERELD.com » Clubs » Forums van de clubs » Liebe=Love » Bitte Helft Mir!!!!!!!! DANKE!
Pagina 2 van 2 Ga naar pagina: Vorige    1, 2